gravity, stay the hell away from me

I en bäddsoffa, på stallvägen, på campus, i Växjö, med en galen katt och dennes minst sagt galne ägare. Det är min situation just för tillfället.

Ema spenderar natten hos Bettan tillsammans med Sudd, medans jag sällskapar Ponni här ute på campus tillsammans med Pim Pim, som den senaste halvtimmen sprungit fram och tillbaka på dessa 26kvadrat, ett 30tal gånger, men nu äntligen somnat in för kvällen. Oturligt nog på min kudde.

Förresten så måste jag bara fråga om någon någonsin har betalat så mycket som 27 riksdaler för en 1,5 liters Coca Cola?! Det kan ta mej fan inte vara lagligt att ta så mycket betalt för lite cola! Denna incident fick självklart min hjärna att gå på högvarv, så nu klurar jag lite kring frågan: -Hur mycket är det mesta någon någonsin har betalat för en 1,5 liters cola? Jag har ju liksom inget annat att roa mig med nu när även Jonna somnat in för natten. Tyvärr så hittar jag ingen information när jag googlar dethär, men är det någon som sitter inne med en erfarenhet av ett coca cola  1,5 liters köp på mer än 27kr så hojta till!

Ema och jag hittade en så sjukt rolig kontaktannons idag när vi lusläste kontaktannonssidorna i DN. haha!! bästa någonsin! Den kommer upp på bild imorgon! Nu är det väl dags att även jag nanar lite kudde.

Gonatt :)


Kommentarer
Postat av: fiddelino

Jag vinner, Jag betalade 100 kr för en 50 cl cola i Rom:P fyfan va blåst jag blev!

2008-11-03 @ 00:22:12
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0