give me some of that energy, please!

Vad är det med mig egentligen? Jag är verkligen konstant trött. Inatt sov jag typ 10 timmar, men när jag vaknade i morse, vid halv 11, så var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen. Detta ledde till att hela förmiddagen har spenderats sovandes i soffan. Vid ett tiden blev jag vaken av att mamma ringde, då fick det  vara nog. Jag gick ut och hämtade posten, åh luft! och började smått göra mig iordning. Nu har jag kollat på senaste One Tree Hill avsnittet, som slutade så galet spännande att jag knappt  kan bärga mig till nästa tisdag! Det får inte hända! och tjae, nu börjar jag bli trött igen..

Men jag börjar jobba vid 15 till 21.15 sen imorgon blir det en väldigt skum dag. Jobbar 7-12, sen jobbar jag igen 15-20. Men under de tre lunchtimmarna ska jag käka lunch med Sofie och vi kan nog få tiden att gå rätt fort :)

Nu ska jag försöka få i mig lite mat så att jag orkar hålla energin uppe hela kvällen i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0