failed

Sorry gullan, Lars Demian fick underkänt av mig. Det var lite för mycket munspelande-tragisk-gubbe för mig. Men om man tar bort all musik och hans röst och bara läser texterna så kan jag också se det fina!

Nu är jag inne på tredje Two and a half men avsnittet för kvällen. Jag gillar att de visar dubbelavsnitt på både trean och sexan på samma kväll! Någon som har ett filmtips till den senare delen av kvällen? Jag är ju ledig imorgon, och det innebär att jag kan vara uppe sent ikväll. Men det är inte så troligt att jag orkar med så värst många timmar till framför någon utav de dumburkar som står framför mig.

Kommentarer
Postat av: Jonna

hädare!! fast jag förlåter dig för att du är bäst och orkar med att jag ringer dig efter varenda sms jag får, och för att jag älskar dig :)

2008-11-10 @ 21:59:49
Postat av: Jonna

hädare!! fast jag förlåter dig för att du är bäst och orkar med att jag ringer dig efter varenda sms jag får, och för att jag älskar dig :)

2008-11-10 @ 22:02:43
Postat av: fiddelino

Braa, då slipper jag ladda hem det då:P haha....

2008-11-10 @ 22:54:09
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: suiddd

jag är på din sida angående demian.. winnerbäck är bättre :D

2008-11-11 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0