Dagens.

Ja min dag började lite sent idag. steg upp vid 11-tiden ungefär.
Men nu har jag bestämt mig för att göra något ordentligt av min lediga dag så nu ska jag strax åka fram och träna, sen ska jag hem och skriva en jädra massa jobbansökningar, och ikväll ska jag till papi och titta på hockeyn. Min stackars mamma trodde att jag skulle hålla mig hemma en kväll för en gångs skull och att hon skulle slippa oroa sig för mig när jag är ute på vägarna.

I morse överraskades min mamma av en lussebulle när hon kom ner i köket, och en lapp där det stod:
"En lussebulle till världens bästa mamma.

Ps. Den är inte så torr som den verkar".

visst är jag snäll? :)

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Näää, det är bara som det ser ut! ;)

2008-11-20 @ 14:39:56
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0