Born on a different cloud

Godmorgon!

Blev väckt av att telefonen ringde idag, men jag hade ingen röst när jag skulle svara. Verkar som att jag får stå ut med ytterligare en förkyld dag.suck. Angående samtalet så var det min moster som ringde för att berätta att det verkar som att de är med på "sjukhuset" i morgon på tv3. Så det får jag verkligen inte missa!

Jag tror att jag ska göra en Jonna idag, dvs. åka fram och köpa upp konsums hela fruktförråd och tvinga min kropp att bli frisk! Det blir ett litet stopp på solariet också. Jag måste passa på denhär veckan när de har extra bra pris! bara 1kr/minuten och nya rör!


peace on you!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jonna är ganska smart ibland :) trots allt.. BLi kry darling!

2008-11-11 @ 10:45:52
Postat av: fiddelino

Tkr inte du ska följa föööör mkt jonna råd. Hon har ju popcorn skålen i byrån!

2008-11-11 @ 15:18:00
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0