A year passed by..

Idag är det exakt ett år sedan jag åkte till Teneriffa, för att uthärda fem plågsamma veckor, men det visste jag ju inte då, i denna stund, för ett år sen. Nej då var jag bara sjukligt nervös och satt och väntade på att bli skjutsade upp till Nässjö av mamma och avvinkad på tåget av henne och Fredde. shit, ett helt år har gått. Det var mycket som förändrades efter den resan, men det finns inget ont som inte för något gott med sig, och jag är sjukt stolt över att ha genomfört den tiden där. jag har lärt mig massor om mig själv.

Härmed kan jag även meddela att jag tagit tag i mitt liv. Gymmet och jag har blivit polare :) och idag var det fin utsikt på gymmet. MEN, det finns andra utsikter jag också skulle vilja titta på igen. Dock verkar jag ha nåt återvändsgränden där.
Det bästa med gymmet här i Forserum är att det är så bra "öppettider", 7-22 varje dag. Och med tanke på att dethär är ett ganska litet samhälle kan man om man har tur så hela gymmet för sig själv ibland.

Nu är det snart dags för "Sjukhuset" där min kusin antaligen är med idag.



Kommentarer
Postat av: fiddelino

nähä är man ensam? Då kan jag hänga på. Pinsamt om ngn ser en ju:P

2008-11-12 @ 22:13:00
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0