vart tog min julledighet vägen?

Tre dagar passerar alldeles för fort, och imorgon är det dags att jobba igen. suck. Jag är inte utvilad på långa vägar! Men som tur är så är jag ju ledig på söndag också. så jag ska försöka överleva de åtta arbetstimmarna imorgon och sedan bara vara ledig på söndag igen. Det är ju ganska bra betalt imorgon så jag ska försöka stå ut.

Men, efter att ha somnat vid 03.30 inatt och stigit upp vid 09.30, kan jag inte påstå att jag är alltför pigg. Hela dagen har spenderats hos pappa på julmiddag i Jönköping, vid fyra tiden begav jag mig hemmåt. och tro mig, det är ett under att jag lever än. Jag har aldrig varit så nära på att somna när jag har kört bil. Jag fick seriöst sitta och slå mig själv i ansiktet för att inte ögonlocken skulle falla ner. farligt! Jag gick och la mig när jag kom hem, men jag ville ju inte riskera att inte kunna sova inatt så begränsade sovandet till en timme. Nu sitter jag och kollar på körslaget, med en hemsk huvudvärk. Tror att jag snart ska dyka i säng faktiskt.

Gårdagen var förresten helt kanon! Det var första gången jag gick ut på hotellet på juldagen, men jag blev faktiskt riktigt positivt överraskad! Det var sjukt mycket folk, jag fick alla möjliga typer av drinkar, öl osv. utspillt över mig, och de flesta va ruggigt sliskiga eller bara grymt aspackade, men ändå var det riktigt kul! Vid ett tiden fick vi dock nog och fortsatte vidare till Josef på efterfest. Stackarn låg och sov, men efter ett tag tog han fram gitarren och lirade på i bästa Josef-anda! härligt! :)

Kommentarer
Postat av: Fidde

Julledigheten är evig.

2008-12-28 @ 19:09:16
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0