var ska man börja.

Nu sitter jag här. Men bra musik i högtalarna, förtillfället oasis-morning glory, och en banankartong på varje sidan om mig. så.. Var börjar man? Längst in i garderoben var det någon som sa till mig. Men eftersom jag inte har mycket till garderob så får det nog bli längst in i byrån. Eller skåpet.  byrån. skåpet. byrån. skåpet. det får bli skåpet och alla böcker som ligger där. OBS, en liten påminnelse till mig själv här nu. Packa inte för tungt! 

Idag har jag fått goda nyheter, mycket goda nyheter! Verkar som att det finns hopp även för mig inom arbetslivet! men, inget är 100 än. men det börjar bli dags att hålla tummarna nu fiddelino! det är du ju så bra på. Sist hjälpte det ju mig att få en lägenhet :D

Ikväll är jag grymt trött. Började jobba redan vid 06, och fick jobba över nästan två timmar. tänk pengar ;) Jag ska sova tidigt tidigt. Imorgon ska det nämligen packas UPP kartonger, inte mina dock, men papis. Det är flytttider för honom också nu! :) Vi ska dessutom åka till Biltema och köpa en lampa, det vet inte pappa än, men jag måste eftersom Poxen fått dålig syn på vänster lykta.

nej, skåpet var det.

Kommentarer
Postat av: iváno

flyttfreak ;)

2008-12-04 @ 00:06:00
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Lätt att jag ska hålla tummen!! Smsa imorrn och berätta vad det handlar om då Emli!! :D Förresten, är du ledig på Fredag??

2008-12-04 @ 00:07:47
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0