Status Quo vs. Nick Borgen

Gårdagen bjöd på Status Quo i Kinnarps Arena. Helt okej kväll som får 4/5 i betyg, mest tack vare det grymma trumsolot! Vissa låtar är riktigt bra faktiskt, men många låter nästan likadant. Två rader ovanför mig, pappa och syster satt en man som SOV nästan HELA konserten! Han vaknade till vid sista låten, öste järnet i 20 sekunder och begav sig sedan mot baren där vakterna stod och hötte med fingrarna. Hur mycket fick han ut av konserten liksom, och förresten, HUR kan man sova i den ljudvolymen!?

Jaja, nu är det en ny dag och jag ska strax åka och jobba. Idag har vi författarbesök av Nick Borgen, som iofs är mer känd för att ha skrivit "We are all the winners" än att skriva böcker. Men det kan nog bli trevligt. :P Ikväll blir det middag hos Engströms och sedan går vi vidare till planerarkväll och myshäng med Knoddie :)



Kommentarer
Postat av: Ivan

Haha nej tyvärr ingen kungastol, jag undrar mest vart kungastolen är nånstans :O Min fot är ju inte hel än så jag behöver den ;)

2008-12-06 @ 21:07:20
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Jaaa, ungefär kanske! Fast vissa borde ta körkort med! ;)

2008-12-07 @ 14:15:54
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0