Nöjd eller onöjd?

Jag vet inte vad jag tycker om min nya frisyr, är helt klart skeptisk till luggen. Japp, du läste rätt. Jag har LUGG?! det är typ första gången sen jag va 3 år. och det känns lite sådär. Kommer nog inte klippa lugg igen.

Nu är klockan redan halv 9 och  vad har jag hunnit med efter jobbet idag? öhm. Jag har målat en sisådär 8 teckningar med Tuva till hennes dockor, det  var mys, men det var också allt. börjar känna mig lite stressad! speciellt efter suddens kommentar :P men jag SKA börja packa! OTH-maratonet ska inte behöva vänta längre än nödvändigt ;)

Idag kom förresten min soffa :) så nu står det och väntar på att få flyttas in i min lilla lya! underbart! jag börjar bli riktigt sugen på att flytta nu! men det är ju inte många dagar kvar! sisådär en tjugo stycken ungefär.

Nu ska jag vänta på att säsongens sista desperate housewifes avsnitt ska börja, sen ska jag sova! Imorgon väntar heldag på Bokia och sen ska jag direkt in till a6 o ikea för att inhandla lite julklappar.

Bara 2 dagar till ledighet!!


Kommentarer
Postat av: iváno

OTH-maraton!? :D

Dig med lugg?

Bild på de?

Du ska med oss till London? :D



Jo jag har en del frågor!

2008-12-09 @ 22:13:03
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: iváno

OTH-maraton!? :D

Dig med lugg?

Bild på de?

Ni ska med oss till London? :D



Jo jag har en del frågor!

2008-12-09 @ 22:13:20
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fiddelino

Lyssna inte på Ivan! Luggen är nog jättefin :) Men jag kan hålla med om bilden! Och OTH-Maraton utan att bjuda in mig? Fuck you jag vet när jag inte är välkommen!!! :O ;)

2008-12-09 @ 23:13:18
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: sudd

emlan det är bara DU OCH JAG .. o kanske Amanda som ska oth-maratona :P Lägg ut en bild!

2008-12-10 @ 10:32:08
Postat av: fiddelino

fyfan sudd. Glöm Guitar Hero.

2008-12-10 @ 11:14:27
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0