mååvinajt x2

Idag har jag kännt mig riktigt lycklig hela dagen! Vi har en alldeles speciell julsång på vår skiva på jobbet, och när den börjar spela blir man sådär riktigt barnsligt lycklig igen och jag kan inte låta bli att sjunga med och dansa runt med lite hoppsan-steg! Nu tror ni att vi inte hade en enda kund idag, med tanke på mitt beteende. Men det har varit fullt upp i princip hela dagen! Det blev lite lugnare efter 16 bara..

Nu har jag använt mig av mamma som testperson för den ev. efterrätten på julafton. Receptet är egentligen inte mitt, utan Mandis, men jag har fått låna det för att jag är så snäll:) och det är så himla simpelt men verkligen suupergott! vaniljkesella, med frusna hallon och krossade digestivekex. mumma!

Nu ska jag ta och titta på en film och mysa lite i soffan. Jag har faktiskt unnat mig ett glas öl ikväll.. Det är ju faktiskt fredag. Även om det känns som måndag eftersom jag var ledig igår och började jobba mitt femdagarspass idag. Så nu äre jobb fram till julafton! då är jag ledig hela tre dagar! DET var längesen ska ni veta..

Imon blire nog också mååvinajt, fast med min favvis-Ema :)


Kommentarer
Postat av: iváno

Fan vad najs med filmnight! :) Det blir o fixat ngt själv :D

2008-12-19 @ 22:24:30
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Fidde

Jaa vissa har det bra och kan kolla på film ;)

2008-12-20 @ 00:43:22
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Fidde

Han gillade mig med ska du veta;) Iofs innan jag kände Ema men ändå;) och JA han är en legend, det skrev jag ju! :D

2008-12-20 @ 09:21:49
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: sudd

men emelie har du inte ätit det där hemma hos oss nångång?! :P

2008-12-20 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0