Julstämning

Det är alldeles för mycket drama för mig just nu. Branden på FIAB i onsdags var ju en chock bara den, men när mamma ringde imorse och berättade att hon och moster kört av vägen blev jag helt knäpp. De hade ju inte skadat sig, som tur var, men bilen hade voltat och hamnat uppochner i diket och bilen fick bärgas bort. Det är ju helt knäppt att detta händer på mindre än en vecka, dessutom tre dagar från julafton. Men jag ska nog kunna få fram lite julstämning ändå. :)

Det börjar komma nu faktiskt. Granen är klädd och huset är städat och pyntat. Jag sitter och myser i soffan framför en brasa, med ett glas julmust, knäck & kola. Och inte minst, Björn Gustafsson i säsongsavslutningen av Parlamentet! :)
Jag ska gå och kika lite på julklapparna under granen också ;)


Två jobbdagar kvar! Sen tre dagars ledigt!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Man får inte tafsa på julklapparna!!!



Har en idé om juldagen! Tomtemössor? ;P haha

2008-12-21 @ 23:30:04
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0