Julbord!

Igår var verkligen en helt sjukt kul kväll! Julmaten satt otroligt fint i kistan och ett tag kändes det som att jag hade gått upp tre storlekar. Men ååh så gott det var! Drickat flödade utan tanke på morgondagen (läs: idag), men chefen har lärt mig att man inte blir bakis av redbullvodka, och tada! här sitter jag, pigg som en nötkärna efter två cider, tre redbullvodka, en snaps och en baileys, och väntar på att åka till jobbet. Dock så blir det nog tåget idag, vågar inte riktigt sätta mig bakom ratten ännu.

Så nu är det alltså jobb mellan 11-15 som gäller, och har ni inget för er idag så föreslår jag att ni kikar in hos oss i Fenixhuset vid 12-13 tiden då vi får besök av Nässjös lucia. (Jag minns inte tiden exakt). Nej nu ska jag fixa håret lite och ta en alvedon, i förebyggande syfte. man vet aldrig om bakismonstret ångrar sig och slår till ändå.

Och tack så hemskt mycket för tipset Karro! Det var verkligen en bra idé! Jag ska springa in på Åhlens redan idag och kolla läget! :)

Kommentarer
Postat av: Fidde

haha, fan! Jag hade nästan hoppats på att du skulle må liiiiiiite dåligt iaf :P haha

2008-12-13 @ 12:07:11
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: karro

jaa spring in på åhléns & kika! :) årets julklapp är ju just en upplevelse så varför inte köra på det lixom ? :)

2008-12-15 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0