Japp, arbetsnarkoman var det!

Okej, nu är jag inne i en slitsam period. Den fortsätter till nästa fredag och då har jag jobbat 14 dagar i rad. phu. Jag är nu inne på dag 7 och har lika mycket kvar. Sen tänker jag faktiskt vara ledig nästa fredag för då ska jag sova länge och sen på julbord med jobbet :) Grejen är den att innan jag visste om att jag jobbar 14 dagar i rad var det inte alls jobbigt. Men nu, efter att ha tittat i kalendern blev jag helt plötsligt vääldigt trött och sliten. skumt.

Imon jobbar jag iaf bara 7-13, sen ska jag in till papi, äntligen! och på kvällen ska vi på Status Quo med min syster. Jag övar på låtarna i bilen nu, så jag kan sjunga med lite gran iallafall.

Nej nu ska jag förbereda inför morgondagen och fortsätta kolla på SOS Gute!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Ingen fara Emli, Jag löser det. Tror jag.

2008-12-04 @ 23:45:02
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0