Jag är helt slut..

Snart somnar jag här i soffan med datorn i knät. Idag har varit en lång dag med jobb från 6-18. Det låter kanske inte som något man blir dödstrött av, men har man jobbar i 10 dagar i rad innan så känns det faktiskt. Men nu är det bara tre dagar kvar till EN dags ledighet! åh snacka om att jag ska sova på fredag!

Det finns ganska mycket jag borde göra just nu. Men jag orkar bara inte.

- köpa julklappar
- baka julgodis
- packa
 
det är väl de stora punkterna, och jag SKA, vet bara inte när jag ska hinna! Jag är ledig nästa tisdag och onsdag, än så länge, så det  verkar som att det får bli julklappsshoppande och bakning då. packa får jag väl försöka ta ork till på kvällarna, typ nu.



Kommentarer
Postat av: fiddelino

Impressive! :) allt för att JAG ska få ett nytt hangout! :) Glöm inte diskborsten när du packar!

2008-12-09 @ 00:45:18
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0