en kvar!

Det där var nog rekord i bloggkommentarer! bra jobbat sudd, fidde o ivan! haha :D mina stammisar :)

Den här dagen har, förutom jobb, bjudit på ÄNNU en misslyckad julklappsrunda. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att köpa lite julklappar?! jag har ju inte alls många kvar, men det har bara tagit helt stopp. Men jag vill så gärna köpa något som mottagaren, i det här fallet mamma, verkligen blir riktigt glad över. och jag lyckas inte hittat nåt som känns så där riktigt yess! Sen önskar hon sig så tråkiga saker också, typ handdukar o påslakan o sånt..
Jag däremot, måste vara hur lätt som helst att köpa julklapp till! Jag vill ju ha så himla mycket! både billigt och dyrt. så det kan inte va svårt alls. :D

Japp, det blev faktiskt lugg, jag hoppas den växer ut fort :P den är lite irriterande.. haha. Men någon bild får ni inte, jag är verkligen ingen linslus. ni får  vänta tills vi ses nästa gång! Förhoppningsvis har luggen växt ut lite då också =P

Nu ska jag nog ta o fylla en skål med mina favvis chips från lidl och titta vidare på bonde söker fru! mumma!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Du gömmer dig för jävla bra för att vi ska ses innan det växer;) Så jag säger bild! Dessutom är väl JAG den ultimata stammisen?? :(

2008-12-10 @ 21:45:34
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: sudd

då får du komma hem till oss dåva (:

2008-12-11 @ 10:52:22
Postat av: fiddelino

Haha, njaa lite fler besökare har du nog :) Men jag är elitstammisen! :D

2008-12-11 @ 12:33:45
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: karro

emli!! köp en sån upplevelse smartbox till din mamma! finns på åhléns från 295 kr :) ta med henne på en dag på spa, chokladprovning, eller varför inte glasvblåsning?!?! de köpte jag till mina föräldrar! helt kanon :D hihi. luggl åter spännande!

2008-12-12 @ 19:45:40
URL: http://nordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0