Är det okej om jag sover, hmm, en vecka eller nåt?

Jag somnade isället för att börja packa igårkväll. Sen vaknade jag alldeles pigg och på G vid fem i morse. Men det var ju inte riktigt då jag skulle gå upp, så jag somnade om och när klockan ringde vid 07.15 var jag inte alls lika pigg, konstigt nog. Jag förstår inte hur det där med sömn fungerar, var jag utsövd vid 5 så borde jag ju va minst lika utsövd vid 7, visst?

Nu ska jag byta om från mina älskade mysbyxor till jeans, sen packa ner min matlåda och rulla mot Nässjö och frisören. jag funderar på om jag ska orka baka lite pepparkakor sen i kväll efter jobbet. värt att fundera vidare på!


peace!

Kommentarer
Postat av: fiddelino

du ska hålla med mig!!!! Inte Ivan :P

2008-12-09 @ 10:57:41
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: sudd

emelie du mååååste ta tag i packet nu, jag taggar ju oth-maraton för fullt! :D

2008-12-09 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0