4 to go!

Andra advent är här och lussebullarna ligger nybakta ute i köket. :) riktigt saftiga och smarriga blev dom, jag är mucho nöjd! Jag har dessutom hunnit med att jobba några timmar på ICA idag. phu, nu är det bara 4 dagar kvar av min monsterperiod. Men imorgon är sista delen av uppförsbacken, dvs. jobb mellan 6-18. sen går det bara nerför och på fredag är jag LEDIG! häärligt!

Jag har knölat in en klipptid på tisdagmorgon också innan jag börjar jobba. Vi får väl se, men jag tror inte det blir några större förändringar. Skulle dock vara kul att göra nånting åt dethär risiga håret, men det kan nog tom räcka med en klippning!


förresten.
JAG MÅSTE KÖPA JULKLAPPAR TILL MAMI! vad köper man till en mami? :)

Kommentarer
Postat av: fiddelino

Ätbara underkläder....

2008-12-07 @ 19:40:56
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: iváno

Fidde, skaffa lite hyfs! x/



Ahem, hej Emelie :) det är ju inne att ge bort en upplevelse, bjud med henne på SPA eller något! Bio eller vadsomhelst!

2008-12-07 @ 20:12:18
URL: http://ivaano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0